Szállító partnereink

TOP termékek

+36 1 607 8338   +36 70 881 5656  Kifizetett csomagok átvétele H-P 9:00-tól 16:00-ig  (Kérjük, a "Csomagja elkészült" e-mailes értesítőt várják meg!) |   hello@hellotextil.hu

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő a kiszállítás és hogy alakulnak a szállítási díjak?

GLS-el kérve 1-2 munkanap. Egy csomag összekészítési ideje 1-24 órát vesz igénybe. A „Csomagja elkészült” státuszú értesítést követően csomagja a következő munkanapon lesz kézbesítve. A mindenkor érvényes szállítási díjak ide kattintva láthatóak.

Önök csak webáruház vagy van boltjuk?

Mi alapvetően webáruház vagyunk, nem rendelkezünk hagyományos bolttal, így nem tudjuk a váratlanul betérőket kiszolgálni. Ehhez mindenképpen időpont egyeztetés szükséges, hogy az illetékes kolléga rendelkezésükre álljon, aki segíteni tud.

 

Tudok-e személyesen vásárolni?

Szerencsére erre biztosítunk lehetőséget. Telefonos bejelentkezést követően, főleg a délutáni órákban (15-16 óra között) van erre lehetőség. Minden héten más-más napokon tudunk erre a plusz szolgáltatásra lehetőséget biztosítani. A raktárban, személyes vásárlás alkalmával bankkártyával NEM TUDNAK fizetni. Készpénzzel vagy azonnali átutalással lehetséges a fizetés. Bejelentkezés: +3616078338

 

Kell-e időpont egyeztetés a kifizetett csomag átvételéhez?

Nincs szükség ebben az esetben. Munkanapokon (hétfőtől péntekig 9:00-16:00-ig) bármikor jöhetnek a megrendelt, előre kifizetett személyes átvételes csomagokért. Kérjük, a "Csomagja elkészült" értesítő e-mailt mindenképpen várják meg. A csomag kiadása 5-10 másodpercet vesz igénybe és díjmentes.

Hogyan módosítom a kosárba tett mennyiséget?

A plusz/mínusz jelek segítségével módosítható a mennyiség, de akár bele is lehet kattintani és úgy átírni. Majd ezt követően nyomja meg a "Módosít" gombot.

Tudok-e telefonon rendelést leadni, ha nem sikerül a webáruházban?

Igen, van erre is lehetőség. Ehhez az anyag pontos nevére (ahogy a webáruházban is ki van írva) és a cikkszámára lesz szükségünk, valamint a pontos mennyiségre. Amennyiben épp nem vagyunk számítógép közelében, mert egy rendelést szabunk le a telefonbeszélgetés közben, úgy egyeztetünk egy időpontot, amikor alkalmas lesz vagy megadja a számát és visszahívjuk.

Amennyiben nem boldogul a webáruházban, úgy e-mailben is bátran leadhatja rendelését.
H-P 9:00-16:00 között vagyunk telefonon elérhetőek. Tel.: +3616078338

Tudok anyagmintát rendelni?

Igen. Több fajta anyagmintánk is rendelkezésre áll. Kattintsanak az alábbi linkekbe a lehetőségekhez. Normál postai levélként nem tudunk mintát küldeni, csak az aktuális szállító partnereinken keresztül.

Vízálló anyag - mintakérés (1 db anyagból, kb. 10x10 cm-es darab)

Textil fogásminta csomag 23 féle textilből

Tömőanyag fogásminta 3 féle tömőanyagból

Mit jelent, ha a termék fotókon zöld háttéren (pipát), szürke háttéren X-et vagy egyiket sem látom?

Zöld pipa a termékfotón: A termék be van raktározva. Ha esetleg nagyobb mennyiségre van szüksége, kérjük e-mailben érdeklődjön.

Szürke X a termékfotón: A termék kifogyott. A következő beszállítás időpontjáról e-mailben tud érdeklődni.

Nincs a termékfotón sem zöld pipa, sem szürke X: A termék „korlátlan” raktárkészlettel rendelkezik. Minden héten érkezik belőle pótlás, így mindig pótolható.

Mit jelent, ha egy textil nevében azt látom, hogy EGYBEN KÉRHETŐ?

Ez azt jelenti, hogy a tekercseken található kisebb-nagyobb utolsó, de ugyanúgy hibátlan darabokat lemérjük pontosan és egyben elvihető termékként feltöltjük a webáruházba.

Sok esetben az adott termék eredeti cikkszámára keresve a nagyobb tekercs is megtalálható a kereső mezőben, így nagyobb mennyiség is rendelhető. Keressenek rá az adott anyag cikkszámára Például az eredeti cikkszám neve pv192 és pv192_056 az egyben elvihető 56 cm-es darabka cikkszáma. A keresőbe írják ebben az esetben, hogy: pv192 és nyomjanak egy Entert!

Hogyan tudom újraindítani az online bankkártyás fizetést a webáruházban?

Megéri regisztrált fiókot készíteni, hiszen csak egy jelszó megadásával több adatra van szükség. A regisztrált fiók egyik előnye, hogy ha esetleg sikertelen lett az webshopban az online bankkártyás fizetése (időtúllépés, nem jött meg az applikációba a jóváhagyó értesítés, kártya limit túllépés, nincs fedezet stb. okok miatt), akkor a fizetés újra indítható. Lépjen be jobb felül fiókjába, az emberke ikonra kattintva, a Megrendelések menüben megtalálja legutóbbi rendelését is. Ebbe kattintva újra lehet indítani a banki fizetést.

Amennyiben nem készült regisztrált fiók, úgy az online bankkártyás fizetés arra az azonosító számú rendelésre nem indítható újra. Az adott rendelésben szereplő termékeket rendszerünk foglalja. Ekkor át tudjuk állítani banki előre utalásra a fizetési módot vagy próbálkozzon egy teljesen új rendelés leadásával. Ha valamelyik termékből az utolsót vásárolta meg, és azt nem látja készleten a második próbálkozás során, akkor az első, sikertelen fizetési státuszban maradt rendelésében foglalja önnek a rendszer, amíg kollégánk azt fel nem oldja.

1. lépés:

2. lépés:

 3. lépés: